Παρασκευή, Απριλίου 29, 2011

Ο πλούσιος γάμος και η τηλεοπτική ένδεια

Σήμερα το μεσημέρι τελέστηκε ο γάμος ενός Βρετανού πρίγκηπα και της καλής του. Να ζήσουν τα παιδιά και να έχουν πολλούς και καλούς απογόνους!

Το γάμο, η αλήθεια είναι ότι δεν τον είδα, ούτε και με ενδιαφέρουν τα σχετικά με αυτόν. Επιλογή μου θα μου πείτε και συμφωνώ. Αυτό που μου έκανε εντύπωση όμως, ήταν που για μεγάλο χρονικό διάστημα, ΟΛΑ (σχεδόν) τα ελληνικά τηλεοπτικά κανάλια είχαν ζωντανή σύνδεση με το Λονδίνο, με ανταποκριτές και σχολιασμό, λες και επρόκειτο περί εθνικού ζητήματος!

Οι μοναδικές εξαιρέσεις ήταν η ΕΤ1 (μετέδιδε ζωντανά το παγκόσμιο πρωτάθλημα καλλιτεχνικού πατινάζ), η ΕΤ3 (είχε ειδήσεις, αν θυμάμαι καλά) και το Alter (μεταδίδει πλέον προγράμματα σε επανάληψη, χωρίς ζωντανό πρόγραμμα). Όλα τα άλλα τηλεοπτικά κανάλια πανελλήνιας εμβέλειας, 6 τον αριθμό, που εκπέμπουν στην περιοχή της Καβάλας και μπορούσα να ελέγξω, είχαν αναμετάδοση του γάμου!

Ήταν λοιπόν τόσο μεγάλο αυτό το γεγονός που έπρεπε να καλυφθεί σε τόσο μεγάλη έκταση; Ούτε οι εθνικές ομάδες δε γνώρισαν τέτοιο σουξέ, στις μεγάλες τους δόξες· τα τελευταία δε μεγάλα γεγονότα που θυμάμαι να έτυχαν τέτοιας κάλυψης ήταν πραγματικά σημαντικά (σεισμοί, τσουνάμι, επίθεση στους δίδυμους πύργους).

Να φταίει άραγε που «η φτώχεια θέλει καλοπέραση» (συνηθισμένη πλέον η καραμέλα περί οικονομικής κρίσης -- την οποία δεν αμφισβητώ ότι υπάρχει, αλλά τη χρησιμοποιούμε πλέον όπου πιο παλιά χρησιμοποιούσαμε την «κακή μας μοίρα»);

Να φταίει η ένδεια πολιτισμού, ιδεών και ανθρώπων της ελληνικής τηλεόρασης, που αναπαράγει την εύκολη και άκοπη είδηση και την αναγάγει σε αποκλειστικό θέμα;

Να φταίει που είμαι γκρινιάρης και μονότροπος και δε μπορώ να αξιολογήσω σωστά τα γεγονότα;

Εσύ τι λες, αγαπητή αναγνώστρια και αγαπητέ αναγνώστη;
(συγχωρήστε με, αλλά δεν έχω την παραμικρή ιδέα για το αν αυτές τις «γκρίνιες» τις διαβάζουν περισσότεροι άνδρες ή γυναίκες :-) )

Τρίτη, Απριλίου 26, 2011

Σημερινή διαφήμιση AdWords: έρχονται εκλογές βρε παιδιά;

Πριν από λίγο είδα κάπου τις παρακάτω διαφήμισεις και μου έκανε εντύπωση η πρώτη από τις τρεις:

Τι έγινε;
Έρχονται εκλογές και κάποιοι ήδη γνωρίζουν κάτι περισσότερο;

Η περίεργη σύνταξη όμως («θέλει σε»), καθώς και το άκαιρο του πράγματος, με έβαλε σε σκέψεις και το έψαξα λίγο περισσότερο.

Τελικά, όντως έρχονται εκλογές, αλλά στην Κύπρο! :-)

Το μόνο περίεργο είναι ότι η στόχευση της συγκεκριμένης διαφήμισης φαίνεται να είναι λίγο ασαφής, καθώς εμφανίζεται και σε κατοίκους Ελλάδας, χωρίς να προσδιορίζει πού γίνονται αυτές οι εκλογές.