Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 23, 2011

Έ-έ-έρχεται... ο δορυφόρος ντε!

Τελικά είχαν δίκιο οι Γαλάτες που το μόνο που φοβόταν ήταν να μην τους πέσει ο ουρανός στο κεφάλι.

Γιατί, τι να πούμε κι εμείς που περιμένουμε σήμερα-αύριο να προσγειωθεί, σε άγνωστη ακόμη τοποθεσία, άρα ίσως και σε κάποια κεφάλια επάνω, ένας δορυφόρος της ΝΑΣΑ;
Η τελευταία ενημέρωση γράφει τα εξής (τα έντονα γράμματα δικά μου):
As of 9:30 p.m. EDT Sept. 22, 2011, the orbit of UARS was 110 mi by 115 mi (175 km by 185 km). Re-entry is possible sometime during the afternoon or early evening of Sept. 23, Eastern Daylight Time. The satellite will not be passing over North America during that time period. It is still too early to predict the time and location of re-entry with any more certainty, but predictions will become more refined in the next 24 hours.
Δηλαδή, τι σημαίνει αυτό τώρα;
Αφού δεν πρόκειται ο δορυφόρος να πέσει επάνω σε αμερικανικά κεφάλια, δε μας νοιάζει πού θα πέσει. Το πολύ πολύ να πληρώσουμε καμιά αποζημίωση στους συγγενείς των νεκρών· αφού δε θα είναι όμως δικοί μας, δεν πειράζει [πολύ], ίσα ίσα που μπορεί να είναι και τίποτε οχτροί. Ούτε που θα το καταλάβουν από πού τους ήρθε.

Και αναρωτιέμαι τώρα εγώ ο άσχετος. Δε μπορεί η αεροπορία τους να καταστρέψει τα μεγάλα και επικίνδυνα κομμάτια όσο θα βρίσκονται ακόμη ψηλά; Μόνο για τις ταινίες έχουν αυτές τις δυνατότητες; Ας στείλουν τότε κανένα αεροπλάνο από το χόλιγουντ με κανένα μάγκα, ήρωα πιλότο, να μας σώσει!

Εντάξει, πέραν της πλάκας, λογικά είναι μικρή η πιθανότητα να τον φάμε στο κεφάλι, κάποιο κομμάτι του έστω. Αν όμως; Τότε τι γίνεται; Θα ισοδυναμούν οι συγγνώμες και οι αποζημιώσεις με τις ζωές που θα χαθούν;

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 22, 2011

Φώτο-Πέτρος

Σήμερα ο Πέτρος ήταν λίγο κρυωμένος και δεν πήγε στον παιδικό σταθμό. Έτσι, μεταξύ άλλων παιχνιδιών, ασχοληθήκαμε και με τη φωτογραφία.

Αφού έβαλα το κινητό μου σε airplane mode και του έδειξα πώς να το κρατάει και τι να πατάει, τον άφησα να αλωνίσει το σπίτι και να φωτογραφίζει ό,τι του άρεσε.

Τελικά, τράβηξε περισσότερες από 20 φωτογραφίες, με θέμα είτε εμάς που βρισκόμασταν στο σπίτι (έστω και με κομμένο το κεφάλι :-)) ή αντικείμενα (παιχνίδια, κ.ά.), τις οποίες μεταφέραμε μετά στον υπολογιστή για να τις δούμε (κάποιες από αυτές παραθέτω κι εδώ). Ας πούμε ότι είναι η πρώτη του φωτογραφική, διαδικτυακή έκθεση!

Τα κουμπιά της κουζίνας από κοντά
[σιγά μην καταλάβαινε κανείς τι δείχνει αυτή η φωτογραφία]

Το αριθμητήριο στο πάτωμα

Η σκιά του φωτογράφου -1

Η σκιά του φωτογράφου -2

Μέσα ατομικής μεταφοράς (πατίνι, ποδήλατο),
μέρα που είναι σήμερα (χωρίς αυτοκίνητα -- λέμε τώρα)

Μία μπλούζα του φωτογράφου [κοντινό πλάνο]

Τα φασολάκια που καθάριζε η μαμά


Μάλιστα, επειδή πλησιάζουν και τα γενέθλιά του, μου ήρθε και η σχετική ιδέα. Έκανα μια μικρή αναζήτηση το μεσημέρι και αποφάσισα να του αγοράσω αυτή τη φωτογραφική μηχανή: Easypix Digital Camera "V130 Smile" for Kids - Blue που μου φάνηκε αρκετά εύκολη στο χειρισμό και βολική στη χρήση.

Παρόλο που δε βρήκα κριτικές σχετικά με το συγκεκριμένο μοντέλο, ώστε να ξέρω τι παραγγέλνω μιας και θα έρθει από το εξωτερικό, ελπίζω να βγει ανθεκτική και να βγάζει καθαρές φωτογραφίες.

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 14, 2011

Το επίπεδο των εταιρικών λογαριασμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Σήμερα παρατήρησα δύο περιστατικά στο twitter που με κάνουν να σκέφτομαι για το επίπεδο της ενημέρωσής μας, ποιοι είναι αυτοί που ασχολούνται με αυτό και, περισσότερο απ' όλα, σε ποιους απευθύνονται.

Το πρώτο έχει να κάνει με τη σωστή χρήση της ελληνικής γλώσσας από ένα μέσο ενημέρωσης, όπως είναι ο Σκάι:
Το αγγλικό ερωτηματικό συνηθίζουν [κακώς], τώρα τελευταία, να το χρησιμοποιούν σε προτάσεις γραμμένες στα ελληνικά όλο και περισσότεροι, ειδικά οι μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Λυπάμαι πολύ που το βλέπω και από επίσημους λογαριασμούς ενημερωτικών μέσων.

Το δεύτερο συμβάν τώρα, δεν είναι ορθογραφικό, αλλά υποβιβάζει το επίπεδο κάποιων που ασχολούνται με τον πολιτισμό, τον κινηματογράφο εν προκειμένω, στο... γήπεδο!
Είναι δυνατόν ο επίσημος λογαριασμός μιας πολιτιστικής εκδήλωσης, όπως οι «Νύχτες πρεμιέρας» να αναμεταδίδει ένα tweet «γηπέδου»;

Θέλω να πιστεύω ότι, και στις δύο περιπτώσεις, πρόκειται για ατυχή περιστατικά που προήλθαν είτε από βιασύνη ή ενθουσιασμό και ελπίζω το μέλλον να μη με διαψεύσει.


[Οι σύνδεσμοι που παραθέτω οδηγούν στα tweets, στα οποία αναφέρομαι. Αν δεν τα διαγράψουν οι υπεύθυνοί τους, μπορεί να τα δει όποιος ενδιαφέρεται.]